說DJ們都有洗腦的魔力真的不誇張,再來就是歌手也不是省油的燈啊!

他們都來自德國,分別是創作歌手Nico Santos 和DJ Topic的合作。

其實這首已經是他們第二次合作了,首次合作在2016<HOME>成為熱門歌曲。

今天這首又要是熱門歌曲了,音樂無國界,沒想到我也會有機會認識德國歌手的一天,他的聲音真的太有磁性了沙啞的很性感~

Like I love you 癡情男人在哪 >///<
Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you

不 他並不愛妳

When the two of you walked in the other ni-ni-ni-night

當你們走在一起的那天晚上
Saw you smiling, with your arms around his si-si-si-side

看見你微笑著 雙臂圍繞在他身旁
How I hate the hand in your hand wasn't mi-mi-mi-mine

我是多麼痛恨牽著你的並不是我的手
How I hate myself, I didn't treat you ri-ri-ri-right

我是多麼討厭自己 我沒有好好對待你
But I only want the best for you, trust me

但我只想要給你最好的 相信我
Even if I know the best for you is not me

就算知道適合你的人並不是我
And the worst is I know I'm a reason why-why-why-why

最糟糕是我知道我就是那個原因
You said goodbye-bye-bye-bye
你說再見的原因

He doesn't love you like I love you

他不像我愛你一樣的愛你
He doesn't need you like I need you now

他不像我現在一樣的需要你
He doesn't love you like I love you

他不像我深愛你一樣的愛你
Hope he won't hurt you like I hurt you

希望他不會像我一樣的傷害你
He doesn't know you like I know you

他並不像我一樣的了解你
'Cause baby, I know every part of you

因為寶貝 我知道每一個不一樣的你
He doesn't love you like I love you

他並不像我一樣愛你
Hope he won't hurt you like I hurt you

希望他不會像我一樣讓你傷心
Guess I don't deserve you

是我配不上你


Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you like I do

不 他不像我一樣愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you
不 他不愛你

If I had one more drink, I would have started a fight

我如果喝多了 就會開始打架
So I walked out of the bar into the dark of the night

所以從酒吧離開走進黑夜裡
I can't move on with my life although a part of me tried

我沒辦法繼續過生活 雖然我盡力了
But the day you walked out of my life, a part of me died

但當你從我生命離開的那天 那部份我也死了

And the worst is I know I'm a reason why-why-why-why

最糟糕的是我就是那的
You said goodbye-bye-bye-bye

你說再見的原因

He doesn't love you like I love you

他不像我愛你一樣的愛你
He doesn't need you like I need you now

他不像我現在一樣的需要你
He doesn't love you like I love you

他不像我深愛你一樣的愛你
Hope he won't hurt you like I hurt you

希望他不會像我一樣的傷害你

Guess I don't deserve you

是我配不上你

Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you like I do

不 他不像我一樣愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you
不 他不愛你


I love seeing your smile

我喜歡看你微笑
The way, the way that you do

那個方式 你獨特的模樣
But I hate seeing you smile with someone new
但我討厭看著你對那個別的他微笑

He doesn't love you like I love you

他不像我愛你一樣的愛你
He doesn't need you like I need you now

他不像我現在一樣的需要你
He doesn't love you like I love you

他不像我深愛你一樣的愛你
Hope he won't hurt you like I hurt you

希望他不會像我一樣的傷害你
Guess I don't deserve you

是我配不上你

Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you like I do

不 他不像我一樣愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
Like I, like I love you, na na na

像我一樣深愛著你
Like I love you

像我一樣愛你
No, he doesn't love you like I do
不 他不像我一樣愛著你

有沒有實力直接聽LIVE<Rooftop >見真章,果然沒有讓人失望~

題外話DJ Topic最近的<breaking me>也不得了~快聽起來

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Sharon 的頭像
    Sharon

    Sharon自言自語

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()