ROLE MODEL一同釋出單曲For The People In The Back和影片,關於這首歌他說:那一週我結束了很多非常糟糕的關係,在心理上備受打擊 。有一種潛在的接納,我充滿了信心,這將是全新的作品。

不管是歌詞或他的聲音都具有感染力的情感誠實,無可挑剔的使人陷入地獄般的漩渦之中。

The volume won't go any higher
音量不會更高了

I'ma have to speak this, like I mean this

我必須說這句話,就像我的意思是
There's some people who gon' need this, leave 'em speechless

有些人會需要這個,讓他們保持沉默
Yeah, I made it through the three, six, five deep shit

是的,我通過了3、6、5一堆大麻煩
They start asking for some free shit and I'ma leave quick

他們開始要求一些免費的,而我趕快離開
Funny how some people change up when your change up

好笑的是,當你改變時別人也跟著改變
Same girls that used to hang up, tryna hang out

曾經掛過電話的女孩想試著約出去玩
If you thought that we would make up, you gon' break down

如果你以為我們會彌補過去,那你會很失望
You can hit me when you wake up, I don't play around

當你醒來時可以打我,我不耍你

I don't need

我不需要
No, no, no-body
不~沒有人

I'm so over conversations where they say shit just to say it

我太在意對話了,他們那些只是說說而已
And they give me some just to take it

他們給我一些只是為了
Just to leave you in the basement

只是為了把你留在地下室
I don't like it, I don't need it

我不喜歡它,我不需要它
Take your number and delete it

請刪除你的電話號碼
'Cause I'm better on my own and there's no other way to see it

因為我自己更好,沒有其他方法看到它
All the bouncers in the club can suck a dick, I've had enough

俱樂部裡的保鑣都可以suck a dick,我受夠了
And all dudes who acting tough could use some help on how to love

所有表現強硬的傢伙都可以用一些辦法來幫助如何去愛
I found a place to be myself

我找到屬於自己的地方
And there's not room for no one else

沒有其他人的餘地


I don't need

我不需要
No, no, no-body

不~沒有人
(I don't need) No

我不需要
(I don't need) No

我不需要
(I don't need) No

我不需要
(No) body



So don't come find me when you feel broken

所以當你受傷時不要來找我
Finally I'm floating, I'm fine by myself (Fine by myself)

最後我漂浮著,我自己很好
And don't come any closer, I'm thriving

並且不要再靠近了,我正春風得意
I just decided I'm fine by myself

我決定做我自己
So I might have to speak this like I mean this

所以我可能不得不這麼說
There's some people who gon' need this

有些人會需要這個
Leave 'em speechless

讓他們無言以對
Yeah, I made it through the three, six, five deep shit

是的,我通過了3、6、5一堆大麻煩
But they're hoping I'll delete this, that's some weak shit
但它們希望我將它去除,那些弱點

I don't need (No)

我不需要
I don't need (No)

我不需要
I don't need (No-body, ooh)

我不需要
I don't need (No)

我不需要
I don't need (No)

我不需要
I don't need (No-body)

我不需要

註:suck a dick(不翻)因為英文簡潔有力?

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Sharon 的頭像
    Sharon

    Sharon自言自語

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()