Winona Oak這次與R3HAB合作新曲,R3HAB本名 Fadil El Ghoul (1986年4月2日) 是摩洛哥裔荷蘭DJ和製作人,曲風通常偏向黑暗格調。

他曾經在2012於美國邁阿密的冬季音樂節,贏得了國際舞曲獎最佳突破藝人。被國際知名音樂製作人、電音天王之一的Afrojack贊其為「one of its biggest talents」。在2014~2017年都有入選全球百大DJ。


Keep on looking my way

繼續按照自己的方式行事
Follow my words and do as I say

按照我說的去做
And I go ooh, ooh-oh

然而我走了
I'll come and touch me there

來這裡觸碰我
Wanna feel your hands everywhere

我想要在任何地方感覺到你的手
And I go ooh, ooh-oh
然而我走了

'Cause I'm thinking about you

因為我在想你
Thinking about you

想著你
Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你
Thinking about you

想著你
 

Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你

Thinking about you

想著你
Don't wanna let you go
不想讓你走

Free your fears and float away

釋放你的恐懼讓它飄走
I know I can make you wanna stay

我知道我能讓你留下
When we go ooh, when we go ooh-oh

當我們一起走,當我們一起走
Like to feel your body close

喜歡感覺到你的身體貼近
You're the one I want the most

你是我最想要的
When we go ooh, when we go ooh-oh

當我們一起走,當我們一起走
 

'Cause I'm thinking about you

因為我在想你
Thinking about you

想著你
Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你
Thinking about you

想著你

Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你

Thinking about you
想著你

Thinking about you

想著你
Thinking about you

想著你

Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你
Thinking about you

想著你

Don't wanna let you go

不想讓你走
Never wanna let you go

永遠不想讓你離開
I'm thinking about you

我在想你

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Sharon 的頭像
    Sharon

    Sharon自言自語

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()