close

  JC Stewart(1997年2月8日)是北愛爾蘭的歌手,他12歲那年就學會彈吉他,在一年之內創作自己的歌曲,並在整個高中期間都在樂隊裡演奏 。最開始注意到他是因為"Bones "這首,唱出什麼都比不上沒愛過來的刻骨銘心,在很多影片中都能看到他大多都是自彈自唱,不管是鋼琴還是吉他,想當然的又被稱作為憂鬱系才子。

今天分享的這首,情感上和節奏都有別於以往的更加強烈,而這首歌被JC譽為“我寫過的最好的歌曲”,描述了一段感情破裂所帶來的不確定性。受到女孩的不理睬及冷戰的對待,JC驚嘆自己希望女孩對他生氣,因為這會帶來他所需要的解脫,以便他繼續前進。


You say happiness exists but you're not sure where--it goes

你說幸福存在,但你不知道它去哪了
And you don't know how you feel but you're getting--real close

而且你不知道自己的感受,但真的越來越靠近了
You're keeping me in the dark but it won't be long, she says

你讓我處於黑暗之中,但這不會太久,她這麼說
She says I won't like it but I just gotta hold on, she says
她說我不會喜歡,但我必須堅持一下,她這麼說

I'm done with all this silence

我受夠了這些沉默
Russian roulette romances

俄羅斯輪盤浪漫史
One slip, oh I could light it

一瞬間,我就能點燃它
Just tell me this is lifeless
告訴我這是毫無生命的

I need you to hate me

我需要你討厭我
Baby in the worst way oh

寶貝,用最糟糕的方式
I need you to hate me

我需要你討厭我
Say it to my face I'll go, yeah

當面說出來我就會離開
Oh, oh, oh, oh

Say something

說點什麼
Oh, oh, oh, oh
Say something
說些什麼

Now I'm talking to myself 'cause I miss your--ring tone

現在我自言自語,因為我想念你的鈴聲
You say your still around but I'm done and I need to know

你說你依然在身旁,但我覺得夠了,我需要知道
You're keeping me in the dark but it won't be long, she says

你讓我處於黑暗之中,但這不會太久,她這麼說
She says I won't like it but I just gotta hold on, she says

她說我不會喜歡,但我必須堅持一下,她這麼說

 

I'm done with all this silence

我受夠了這些沉默
Russian roulette romances

俄羅斯輪盤浪漫史
One slip, oh I could light it

一瞬間,我就能點燃它
Just tell me this is lifeless
告訴我這是毫無生命的


I need you to hate me

我需要你討厭我
Baby in the worst way, oh (I need you to hate me)

寶貝,用最糟糕的方式 (我需要你討厭我)

I need you to hate me

我需要你討厭我
Say it to my face and I'll go (I need you to hate me)
當面說出來我會離開 (我需要你討厭我)

I need you to hate me

我需要你討厭我
Baby in the worst way oh

寶貝,用最糟糕的方式
I need you to hate me

我需要你討厭我
Say it to my face I'll go (I need you to hate me x2)

當面說出來我會離開 (我需要你討厭我x2)
Oh, oh, oh, oh
Say something (Say something)

說點什麼
Oh, oh, oh, oh
Say something (Say something yeah)

說些什麼
Oo-oo-oo-oo-oo

arrow
arrow

    Sharon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()